Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 20.12.2019 v Ostravě 14 hod. pokus o zaplaceni nákupu platební kartou Rakouské banky na požádání pokladní jsem to zkusila pět krát a zadala pět krát pin po několika dnech upozornění z rakouské banky o proběhnutých stejných platbách a to i na jiných prodejnách Lídlu v Ostravě jedná se 317 euro dohromady informovala jsem telefonicky a bylo mi zděleno ,že mám jet do rakouska si to vyřídit chtěla jsem hovořit s vedením společnosti nebo právním oddělením přece na základě výpisu z banky by měla logicky VAŠE banka MI PENÍZE VRÁTIT obratím se na policii.NECHCI ANI DOMYSLET KOLIK ZÁKAZNÍKŮ BYLO POŠKOZENO A NEVÍ O TOM.ODMÍTÁM JEZDIT DO rakouska si problém způsobený Vaší společností řešit jedná se o 1200 km plus náklady s tím spojené čas ubytování a podobně požaduji aby to bylo vyřízeno tady v ČESKU VZHLEDEM K MÉMU VĚKU -ŽÁDÁM O INFO CO DÁL NUSSMULLER VERA Ostrava
VYŘÍZENÍ V ČESKÉ REPUBLICE
|
Tweet |
Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy částka byla stržena vícekrát, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Společnost doporučujeme vyzvat k vrácení částky písemně nebo na pobočce s tím, že je nutné si nechat žádost potvrdit. Vhodné je také doložit doklad o koupi, aby si společnost mohla dohledat potřebné údaje v systému.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den, paní Nussmuller,
velmi se omlouváme za komplikace, které způsobily potíže s platebními terminály v našich prodejnách. Tyto potíže nevznikly na straně Lidlu, ale banky, která provoz platebních terminálů v našich prodejnách zajišťuje.
Chybně zpracované transakce s bankou intenzivně řešíme tak, aby tyto platby byly co nejdříve vráceny zpět. Tento proces však na straně banky vyžaduje nějakou dobu nutnou ke zpracování, prosíme Vás tedy o trpělivost. Ujišťujeme Vás však, že z naší strany činíme všechny nutné kroky co nejrychleji.
Vaši zprávu jsme předali kolegům ze zákaznické linky, kteří Vás budou kontaktovat a věříme, že se vše brzy vyřeší k Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.