Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#3864Nedodání uhrazeného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2014, před 10 lety

Beata Petergáčová

Znění stížnosti

Objednala jsem zboží, zaplatila požadovanou částku a nic se neděje. Žádná reakce na e-mail.


Produkt

kosmetické přípravky


Požadované řešení

Chci buď dodat mnou uhrazené zboží nebo vrátit peníze. A asi už by se touto firmou měl někdo zabývat. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2014 14:48, před 10 lety

Pokud došlo k uzavření smlouvy, kde měla jedna strana povinnost uhradit kupní cenu a druhá měla povinnost dodat zboží a zboží nebylo dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení kupní ceny v přiměřené lhůtě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2014 15:11, před 10 lety

Spotřebitelka nám ke stížnosti sdělila následující:
Moje stížnost na klienta Foglik je již vyřešena. Dnes 8.8.2014 mi přišlo objednané a zaplacené zboží. Ráda bych svoji stížnost tímto uzavřela. Děkuji. S pozdravem Beata Petergáčová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.