Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem zboží, zaplatila požadovanou částku a nic se neděje. Žádná reakce na e-mail.
kosmetické přípravky
Chci buď dodat mnou uhrazené zboží nebo vrátit peníze. A asi už by se touto firmou měl někdo zabývat. Děkuji.
|
Tweet |
Pokud došlo k uzavření smlouvy, kde měla jedna strana povinnost uhradit kupní cenu a druhá měla povinnost dodat zboží a zboží nebylo dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení kupní ceny v přiměřené lhůtě.
Spotřebitelka nám ke stížnosti sdělila následující:
Moje stížnost na klienta Foglik je již vyřešena. Dnes 8.8.2014 mi přišlo objednané a zaplacené zboží. Ráda bych svoji stížnost tímto uzavřela. Děkuji. S pozdravem Beata Petergáčová