Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Každý den cestuji linkou S2 na trase Babice nad Svitavou > Brno hl.nadrazi v 15:27(jezdím do Brna pro dceru do školky).
DNES VLAK PROJEL A NEZASTAVIL!!???
Stojím viditelné na perónu,jdu pomalu ke kolejim a souprava si projede,ani nezpomalil,že projíždí zastávkou,to je mazec,prostě Babicemi prosvistel,jako by tu neměl zastavku.Dceru tedy vyzvednu až po zavírací době a nevím,zda nebudu spíše za úplného hlupáka,když jim povím pravdu.
Sankce dle Vašeho vnitřního radu
|
Tweet |
Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, může spotřebitelka žádat vrácení jízdného. Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Po vzájemné komunikaci se společností zdůrazňujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné se obrátit přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.