Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Byla jsem nakupovat v kauflandu Slaný a to co jsem tam viděla bylo otřesné.Na informacích p.Kučerová nehorázně řvala a nadávala zřejmě slečně která na informacích pracuje,chudák měla slzy v očích.Ještě k tomu když jsem jí oznámila,že mezi jablky jsem našla jedno ohnilé mi odvětila,že jí to nezajímá a ať si jdu stěžovat kam chci.CO je proboha tohle za chování?
Bylo by skvělé kdyby někdo výše jmenované paní vysvětlil jak se k zákazníkům má chovat.Jsem rozhodnutá,že do tohoto obchodu již nevkročím.
|
Tweet |
Jednání konkrétních zaměstnanců je vhodné řešit přímo s jejich nadřízenými. Je důležité si uvědomit, že zaměstnanec jedná ze svého zaměstnavatele, kterému se jeho jednání přičítá.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.