Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#3865Chování zaměstnanců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2014, před 10 lety

Miluše Kacálková

Znění stížnosti

Byla jsem nakupovat v kauflandu Slaný a to co jsem tam viděla bylo otřesné.Na informacích p.Kučerová nehorázně řvala a nadávala zřejmě slečně která na informacích pracuje,chudák měla slzy v očích.Ještě k tomu když jsem jí oznámila,že mezi jablky jsem našla jedno ohnilé mi odvětila,že jí to nezajímá a ať si jdu stěžovat kam chci.CO je proboha tohle za chování?


Požadované řešení

Bylo by skvělé kdyby někdo výše jmenované paní vysvětlil jak se k zákazníkům má chovat.Jsem rozhodnutá,že do tohoto obchodu již nevkročím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2014 14:57, před 10 lety

Jednání konkrétních zaměstnanců je vhodné řešit přímo s jejich nadřízenými. Je důležité si uvědomit, že zaměstnanec jedná ze svého zaměstnavatele, kterému se jeho jednání přičítá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2014 15:11, před 10 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:14, před 10 lety

Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.