Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, 18.12.2019 jsem obdržel zprávu o vašem převzetí zásilky č.25283455572 a o jejím doručení v nejbližším termínu. Jelikož jsem nevěděl jestli se budu nacházet na dané adrese, provedl jsem změnu na doručení do výdejního místa PPL. Od této chvíle jsem o zásilce nedostal žádnou informaci. Ani sms, nebo e-mail. Nevěděl jsem tedy, jestli už je někde na výdejním místě a kde. 2.1.2020 jsem se tedy začal o zásilku zajímat přes vaši info linku. Bohužel váš zaměstnanec mi nebyl schopen říci kde se nachází a že mi to tedy zjistí. Opět, ale žádná zpětná reakce. 6.1.2020 jsem tedy opět volal info linku, kdy už se vaší zaměstnankyni podařilo zásilku nalést a domluvil jsem se na jejím osobním vyzvednutí 7.1.2020. Jelikož, ale pracuji u bezpečnostních složek a jsem často mimo Brno volal jsem 7.1.2020 dopoledne opět info linku s tím jestli by nakonec nebylo možné zásilku vyzvednout až v pátek odpoledne, kdy se vracím zpět do Brna. Pokud by to ale nešlo tak že bych si to vyzvednutí 7.1.2020 odpoledne nějak zajistil. Vaše zaměstnankyně mě ale ujistila, že to není problém a že tam dává vyzvednutí v pátek 10.1,2020. Od té chvíle mě nikdo o ničem neinformoval ani sms nebo e-mailem. Jaké tedy bylo moje překvapení, když jsem dnes v pátek 10.1.2020 odpoledne ve výdejně PPL v Brně Líšni zjistil, že zakázka byla odeslána zpět odesílateli s tím, že je u vás uložena již od 17.12.2019 a že vyzvednutí nelze pořád posouvat. Zajímal by mě váš názor a jaký další postup mi navrhujete. Pravdivost mého tvrzení si můžete ověřit z nahrávky o které jsem byl informován při telefoním hovoru s info linkou. Děkuji za vyřízení mé stížnosti. Z pozdravem Boček
Rád bych dostal svoji zásilku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.