Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#38652Zamítnutí reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2020, před 5 lety

Nela Jeschkeová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 2.12.2019 jsem donesla na prodejnu CCC, obuv, která měla prasklou podešev, vadu, kterou jsem na obuvi koupené 26.1.2019 řešila už na jaře, kdy byla kladně vyřízena a podešev byla opravena.
31.12.2019 tedy až při konci termínu mi bylo sděleno e-mailem, že je reklamace vyřešena. 10.1.2020 jsem si obuv šla vyzvednout, ale dozvěděla jsem se, že mi byla reklamace zamítnuta. V reklamačním protokolu byla slova o tom, že byla obuv příliš opotřebena s tímto tvrzením opravdu nemohu souhlasit. Boty byly nošeny pár měsíců, vzhledem i k 1. reklamaci a tomu, že boty jsou zimního typu. Odhaduji, že při střídání tří párů bot jsem tyto nosila maximálně 3 měsíce. Se zamítnutìm reklamace nesouhlasím, nezdá se mi ani to, že pouhé zamítnutí trvalo 3 týdny. S reklamacemi mám docela zkušenosti, nikdy jsem neměla problémy s čímkoliv. Nedovolila bych si reklamovat věc, která by nesplňovala reklamační řád.


Produkt

Zimní obuv Jenny Fairy


Požadované řešení

Oprava zboží/ vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2020 13:32, před 5 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2020 22:41, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.