Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#3866Neuznaná reklamace, zánik záruční lhůty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2014, před 10 lety

Jana Trembošová

Znění stížnosti

Na pobočce v Olomouci jsem zakoupila nový mobilní telefon. Po zhruba třech měsících jsem byla nucena telefon reklamovat, reklamace mi však nebyla uznána z důvodu údajné oxidace. Poněvadž jsem v podstatě neměla jinou možnost, nechala jsem telefon opravit na vlastní, nemalé náklady. Po dalších asi 3 měsících telefon opět vykazuje stejné známky závady jako před opravou. Na pobočce mi bylo sděleno, že opravou zaniká záruční lhůta a stejně tak na proběhlou opravu (čištění oxidace) se záruka nevztahuje. Je to tedy tak, že v podstatě sotva pár měsíců starý mobilní telefon je nyní nepoužitelný a to přes to, že si nejsem vědoma žádného nepatřičného zacházení z mé strany?


Produkt

Mobilní telefon Huawei Ascend G510


Požadované řešení

Vrácení peněz. Jsem ochotna přijmout i jiné navržené řešení, nicméně bohužel po této zkušenosti je pro mě jediné vhodné východisko, aniž bych se musela obávat dalších potíží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 14:48, před 10 lety

Opravou záruka nezaniká. Nevztahuje se pouze na provedenou opravu, která má vlastní režim odpovědnosti za vady. Zjevné vady je nutné reklamovat ihned, jinak by práva z odpovědnosti za vady nemusel soud v případném sporu přiznat. Práva z odpovědnosti za skryté vady lze uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí opravené věci. Podmínkou vzniku nároku je existence vady již při převzetí, i když se projevila později.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 17:25, před 10 lety

Společnost MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.