Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na pobočce v Olomouci jsem zakoupila nový mobilní telefon. Po zhruba třech měsících jsem byla nucena telefon reklamovat, reklamace mi však nebyla uznána z důvodu údajné oxidace. Poněvadž jsem v podstatě neměla jinou možnost, nechala jsem telefon opravit na vlastní, nemalé náklady. Po dalších asi 3 měsících telefon opět vykazuje stejné známky závady jako před opravou. Na pobočce mi bylo sděleno, že opravou zaniká záruční lhůta a stejně tak na proběhlou opravu (čištění oxidace) se záruka nevztahuje. Je to tedy tak, že v podstatě sotva pár měsíců starý mobilní telefon je nyní nepoužitelný a to přes to, že si nejsem vědoma žádného nepatřičného zacházení z mé strany?
Mobilní telefon Huawei Ascend G510
Vrácení peněz. Jsem ochotna přijmout i jiné navržené řešení, nicméně bohužel po této zkušenosti je pro mě jediné vhodné východisko, aniž bych se musela obávat dalších potíží.
|
Tweet |
Opravou záruka nezaniká. Nevztahuje se pouze na provedenou opravu, která má vlastní režim odpovědnosti za vady. Zjevné vady je nutné reklamovat ihned, jinak by práva z odpovědnosti za vady nemusel soud v případném sporu přiznat. Práva z odpovědnosti za skryté vady lze uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí opravené věci. Podmínkou vzniku nároku je existence vady již při převzetí, i když se projevila později.
Společnost MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.