Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Vážení,
v poslední době asi dva nebo už tři týdny mi stále docházejí od Vás nevyžádané SMS na telefon s textem : Za připojení k internetu Vám bude účtováno 29Kc/24h. Pro chytré telefony je výhodnější tarif internet v mobilu.Více zdarma na http://mo2.cz/ivm O2.
Protože datové služby od Vás využívám na jiné paušální kartě, nepřeji si dostávat tyto zprávy na můj mobilní telefon a hlavně nehodlám za tuto nevyužívanou službu zbytečně platit.
Nevím jak už to mám zrušit,aby mi to nechodilo a neplatil jsem něco co nechci?! Poslal jsem už tři SMS na zrušení (BAP na tel.čislo 999111),ale zprávy chodí pořád.
Prosím a žádám o sjednání nápravy.
Děkuji předem za kladné vyřízení
Antonín Nejedlý
Zrušení zasílání zpráv a také hlavně ukončit strhání peněz za něco,co jsem si neobjednal a o co nestojím.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel službu využil, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat. Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den Antoníne,
na vaší SIM kartu se rádi podíváme. Zašlete nám telefonní číslo, kterého se týká a to pomocí neveřejného údaje v rámci odpovědi.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,nevím kam přesně mám napsat a poslat své tel.číslo.Jedná se o dobíjecí kartu a nemám zájem,aby mé číslo viděli všichni na internetu.
Děkuji.
Pěkný den,
v případě, že formulář pro odeslání odpovědi, nedisponuje zaslání neveřejného údaje, zašlete mi prosím telefonní číslo pomocí info@o2guru.cz . V emailu dále uveďte odkaz na tuto stížnost.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.