Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#38660Nevyžádané připojení k internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2020, před 5 lety

Antonín Nejedlý

Znění stížnosti

Vážení,
v poslední době asi dva nebo už tři týdny mi stále docházejí od Vás nevyžádané SMS na telefon s textem : Za připojení k internetu Vám bude účtováno 29Kc/24h. Pro chytré telefony je výhodnější tarif internet v mobilu.Více zdarma na http://mo2.cz/ivm O2.
Protože datové služby od Vás využívám na jiné paušální kartě, nepřeji si dostávat tyto zprávy na můj mobilní telefon a hlavně nehodlám za tuto nevyužívanou službu zbytečně platit.
Nevím jak už to mám zrušit,aby mi to nechodilo a neplatil jsem něco co nechci?! Poslal jsem už tři SMS na zrušení (BAP na tel.čislo 999111),ale zprávy chodí pořád.
Prosím a žádám o sjednání nápravy.
Děkuji předem za kladné vyřízení
Antonín Nejedlý


Požadované řešení

Zrušení zasílání zpráv a také hlavně ukončit strhání peněz za něco,co jsem si neobjednal a o co nestojím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2020 09:59, před 5 lety

Pokud spotřebitel službu využil, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat. Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2020 10:16, před 5 lety

Pěkný den Antoníne,
na vaší SIM kartu se rádi podíváme. Zašlete nám telefonní číslo, kterého se týká a to pomocí neveřejného údaje v rámci odpovědi.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.1.2020 11:42, před 5 lety


Antonín Nejedlý

Dobrý den,nevím kam přesně mám napsat a poslat své tel.číslo.Jedná se o dobíjecí kartu a nemám zájem,aby mé číslo viděli všichni na internetu.
Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2020 12:42, před 5 lety

Pěkný den,
v případě, že formulář pro odeslání odpovědi, nedisponuje zaslání neveřejného údaje, zašlete mi prosím telefonní číslo pomocí info@o2guru.cz . V emailu dále uveďte odkaz na tuto stížnost.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2020 09:57, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2020 11:20, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.