Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.7.2014 jsem si objednala zboží od firmy Evelinecosmetics přes www.kosmetix.cz v hodnotě 1505,75 Kč. Zboží jsem ihned uhradila bankovním převodem. Do dnešního dne, tj. 25.7.2014 jsem zboží neobdržela. Psala jsem e-mail - bez reakce. Volala jsem několikrát tel. č. 720 110 720, které je uvedeno jako kontaktní. Podařilo se mi dovolat dne 21.7.2014 s tím, že pán mi sdělil, že je nemocen a nemůže otevřít ani počítač, aby se podíval na stav mé objednávky. Slíbil, že mi zavolá. Bohužel se už neozval.
Jitka Luňáková
Kosmetika v hodnotě 1 505,75 Kč.
Dodání zboží nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud došlo k uzavření smlouvy, kde měla jedna strana povinnost uhradit kupní cenu a druhá měla povinnost dodat zboží a zboží nebylo dodáno ani po výzvě k dodatečnému plnění, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení kupní ceny ve stanovené lhůtě.
Spotřebitelka nám ke stížnosti sdělila následující:
Sděluji, že stížnost na firmu Foglik s.r.o. podanou 25.7.2014 jsem již vyřešila tím, že jsem na firmu podala trestní oznámení na Policii ČR přímo v Klatovech. Dne 12.8.2014 mi dlužná částka byla vrácena zpět na můj účet. Doporučuji všem, aby postupovali stejně. Policie v Klatovech sídlí ve stejné ulici jako firma Foglik a pan policista, který mou stížnost řešil je velice ochotný a díky němu mám peníze zpět. Vám také velice děkuji a budu ráda, když mou zkušenost budete prezentovat dále, aby mohla pomoci i ostatním. Jitka Luňáková
Hodnocení:
Komentář: Pokud budete někdo potřebovat pomoci se sepsáním trestního oznámení nebo jinak poradit, prosím kontaktujte mne na mailu: ozzyna76@email.cz