Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobry den,
podavam timto stiznost na spolecnost T-mobile ktera se tyka v bodech:
- nedodrzeni smluviniho ujednani sluzeb, ktere jsme pozadovali: a to neomezeny domaci internet a telefonni cislo plus SMS na prechodne obdobi
Prvni mesic termin placeno kolem 700 korun, druhy a treti mesic placeno 2.100 a 2.508 Kc.
Nechapu jak muze prodavajici rikat zakaznikovi ze si neco objednal a napsat do smlouvy informace, ktere jenom vy sami jim rozumite, Napriklad: (opis z mobilu od T-mobile:) muj souborny tarif M a neomezena date SD"...dalsi vzkaz znel: Prave jsme vas prepojili na Magentu 1,..a dalsi "Zmenili jsme vam Roaming Start na lny T/mobile Roaming"
Slecna prodavajici je trenovana mluvit jako pocitat s clovekem, je to tedy neschopnost transparetni komunikace se zakaznikem k jeho absolutni spokojenosti a jistote, ze jedna se zpusobilou a slusnou firmou. To v tomto pripade neplati, za druhe: nechapu a neakceptuji Vase zmeny bez meho vyslovneho svoleni.
Na smlouve je zapis: Nazev sluby`Data Roaming limit 1.198,35 Kc.
Zadam tedy o vysvetleni, vraceni mych penez budto hotove nebo slozenkou a hlavne
podrobnosti uvedene shora.
pozadovane reseni uvedene shora:
1. vratte mi zpatky moje penize.
2. zakaznicke centrum dela zmeny bez vedomi a hlavne souhlasu (pisemne) zakaznika a to je podle meho nazoru podvod.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb (Data Roaming limit) nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Vzhledem k tomu, že se jedná o anonymní stížnost a společnost odmítla spolupráci, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.