Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes v sobotu jsem ve městě Brně měla snahu vrátit nevhodné zboží v balíku s nalepeným štítkem, dle instrukcí internetového obchodu. Bohužel na žádné pobočce mi balík nechtěli vzít, přestože na stránkách PPL informace o tom, že tyto pobočky balíky zpět nepřijímají, není. Obíhala jsem několik prodejen a všude stejná odpověď - balíky zpět nepřijímáme.
Nevím tedy, jak dále postupovat - město Brno je velkoměsto a snad jsou zde některé PPL shopy vstřícné k zákazníkům i v sobotu a neděli.
A jelikož jsem potřebovala vrátit zboží v sobotu nebo v neděli - do 30 dnů, nevím, jak dále postupovat.
Poslat balík přes Českou poštu?
Děkuji za odpověď.
Jitka
PPL Parcel shop Potraviny Žabka
Jak mám dále postupovat, když mi díky nemožnosti vrátit balík v sobotu nebo v neděli uplyne 30 denní lhůta na vrácení zboží.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel zasílá podnikateli zakoupené zboží, ať již z důvodu reklamace či z důvodu odstoupení od smlouvy, přepravu vždy zajišťuje sám spotřebitel. Záleží pak na další specifikaci situace, ze které by bylo možné určit, zda je oprávněn požadovat poštovné jako oprávněný náklad po podnikateli či nikoliv.
Zpravidla je nejjednodušším způsobem zaslání zboží běžná poštovní přeprava prostřednictvím služeb několika možných provozovatelů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.