Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem u společnosti Catelli dětské body. Body mělo špatný tisk, odeslal jsem body zpět na adresu, kterou mi sdělila pí. S. do e-mailu. Body uznali jako reklamaci, opravili a zaslali zpět. Bohužel však odmítají proplatit poštovné, za zaslání body zpět k opravě. Navíc opravené body přišlo stejné jen byl znovu natištěn kus obrázku na ten původní špatný a tisk je to ošklivé a je to vidět, jelikož obrázek nenastavili správně. Na další e-maily ohledně špatného tisku a vrácení poštovného nikdo nereaguje.
DĚTSKÉ BODY "KAŠLU VÁM NA MLÍKO, DEJTE MI PIVO" Kód výrobku: kasluvamnamlikodejtemipivo
Požaduji vrátit poštovné 54 Kč za zaslané zboží zpět k reklamaci, která byla uznána. A zároveň požaduji vrácení 100 Kč za znovu špatně natištěné body. Nemám už energii zasílat jej zpět a znovu řešit poštovné. Nechám si vadné body, ale požaduji slevu. Celkem prosím o zaslání zpět 154 Kč.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu a řádným způsobem.
Nevyřídí-li prodávající reklamaci řádně, je spotřebitel oprávněn od smlouvy odstoupit. Kromě toho může však uplatnit opětovně práva z vadného plnění. Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má spotřebitel právo na odstranění vady dodáním nové bezvadné věci, dodáním chybějící věci nebo opravou věci. Stejně tak má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo od smlouvy odstoupit.
V případě uznané reklamace lze poštovné oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací za předpokladu, že byl zvolen přiměřený, resp. nejlevnější způsob dopravy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.