Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#38682Arogantní prodavačka, špatná cena

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2020, před 5 lety

Jana Nguyen

Znění stížnosti

Dobrý den, včera jsem navštívila obchod Lidl v Neratovicích. Bylo lehce po 20.hodině. Obchod byl na tuto dobu neobvykle plný nakupujících zákazníků. Z domova jsem si přinesla dvě papírové tašky, které jsem kupovala již dříve u vás. Pokladní, která mi markovala nákup se mě s arogantním výrazem ve tváři zeptala, zda jsou to jako moje tašky. Tak jsem jí odvětila, že ano, že jsem si je přinesla z domova. Načež podle výrazu v její tváři jsem vyčetla, že si myslí, že si vymýšlím. Tak jí říkám, že stejně u její pokladny žádné tašky nejsou. A ona, že jsem si je mohla vzít z jiné pokladny. Přijde mi docela nelogické, že tam nechám za nákup 1000,- KČ a kradla bych tašky, které stojí dejme tomu 15,- KČ. Navíc mi naúčtovala 4 ks piv za 160,- KČ, které byly na cenovce za nějakých 90,- KČ. Za tohle už paní pokladní nemůže, ale v tom případě nemají ceny správné u daných produktů. Nemluvím o tom, že u spoustu produktů ceny chyběly. Tento obchod navštěvuji ráda, hlavně v Neratovicích jsou velmi milé pokladní. S takovýmto chováním jsem se setkala poprvé. Dalo by se pochopit, že už byl večer a do zavírací doby už jen chvilka, ale takovéto chování by si zaměstnanci neměli vylévat na zákaznících. Ještě, když řeší nějaké tašky za pár korun. Tak ať se příště paní pokladní podívá na kamery, když chce zákazníky obviňovat z krádeže.


Produkt

Ochucené pivo Perlenbacher


Požadované řešení

Správné cenovky na produktech, cenovky na produktech, které tam chyběly a vstřícný personál před zavírací dobou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2020 10:13, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitelky dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitelku o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2020 15:19, před 5 lety

Dobrý den, paní Nguyen,

omlouváme se za nepříjemnosti v neratovické prodejně a nevhodné chování personálu.
Váš podnět postoupíme odpovědným kolegům, aby se již nic podobného neopakovalo.

Co se týká chyby v markování, přijďte prosím i s účtenkou do prodejny, abychom Vám vyplatili rozdíl.

Přejeme pokud možno hezký den

S pozdravem
Lidl Česká repubika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 12:28, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.2.2020 16:41, před 5 lety


Jana Nguyen

Hodnocení: