Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, včera jsem navštívila obchod Lidl v Neratovicích. Bylo lehce po 20.hodině. Obchod byl na tuto dobu neobvykle plný nakupujících zákazníků. Z domova jsem si přinesla dvě papírové tašky, které jsem kupovala již dříve u vás. Pokladní, která mi markovala nákup se mě s arogantním výrazem ve tváři zeptala, zda jsou to jako moje tašky. Tak jsem jí odvětila, že ano, že jsem si je přinesla z domova. Načež podle výrazu v její tváři jsem vyčetla, že si myslí, že si vymýšlím. Tak jí říkám, že stejně u její pokladny žádné tašky nejsou. A ona, že jsem si je mohla vzít z jiné pokladny. Přijde mi docela nelogické, že tam nechám za nákup 1000,- KČ a kradla bych tašky, které stojí dejme tomu 15,- KČ. Navíc mi naúčtovala 4 ks piv za 160,- KČ, které byly na cenovce za nějakých 90,- KČ. Za tohle už paní pokladní nemůže, ale v tom případě nemají ceny správné u daných produktů. Nemluvím o tom, že u spoustu produktů ceny chyběly. Tento obchod navštěvuji ráda, hlavně v Neratovicích jsou velmi milé pokladní. S takovýmto chováním jsem se setkala poprvé. Dalo by se pochopit, že už byl večer a do zavírací doby už jen chvilka, ale takovéto chování by si zaměstnanci neměli vylévat na zákaznících. Ještě, když řeší nějaké tašky za pár korun. Tak ať se příště paní pokladní podívá na kamery, když chce zákazníky obviňovat z krádeže.
Ochucené pivo Perlenbacher
Správné cenovky na produktech, cenovky na produktech, které tam chyběly a vstřícný personál před zavírací dobou.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitelky dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitelku o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).
Dobrý den, paní Nguyen,
omlouváme se za nepříjemnosti v neratovické prodejně a nevhodné chování personálu.
Váš podnět postoupíme odpovědným kolegům, aby se již nic podobného neopakovalo.
Co se týká chyby v markování, přijďte prosím i s účtenkou do prodejny, abychom Vám vyplatili rozdíl.
Přejeme pokud možno hezký den
S pozdravem
Lidl Česká repubika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: