Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Zboží bylo objednáno 8.1.20 a dodnes nedorazilo.Potvrzení o provedené platbě Potvrzujeme, že dne 08.01.2020 byla provedena platba.
Pro reklamaci u dodavatele jsem použil formulář, kde mi bylo oznámeno, že zakázku nelze nalézt.
Pánské náhradní žiletky na holení.
Požaduji urychlené dodání zboží nebo vrácení uhrazené ceny za zboží na můj účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelovi peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
prosíme o zaslání celého čísla objednávky situaci poté prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Objednávka #102365068
Datum objednávky: 8. ledna 2020
.
Probíhá zpracování objednávky.
Číslo Vaší objednávky je: 102365068 . Toto číslo je vyžadováno při komunikaci s naším zákaznickým servisem.
Potvrzení objednávky s výše uvedenými informacemi Vám bylo právě zasláno také na Vaši e-mailovou adresu.
Tento e-mail obsahuje také odkaz na sledování průběhu vyřízování Vaší objednávky.
Způsob dodání
Poštovné ZDARMA na všechny produkty - Doba dodání je uvedena u každého produktu. Skladovky doručíme do 2 dnů ode dne odeslání. U ostatního zboží je dodací doba individuálně uvedena u produktů podle dodavatele a období v roce(Vánoce, jiné svátky). Uváděné
Dodací adresa
Miloš Huml
Pod Vrchem 2889
Mělník 1, 27601
Česká republika
T: 731602701
Fakturační adresa
Miloš Huml
Pod Vrchem 2889
Mělník 1, 27601
Česká republika
T: 731602701
ve Vaší objednávce je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 13.1.2020. Vaše zboží je na cestě k Vám.
Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít v sekci Doprava a doba dodání - http://postovnezdarma.cz/doprava nebo také v sekci Jak to funguje.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.
V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.