Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Již déle než 10 let využívám osobně čerpací stanice Shell pro tankování svého osobního automobilu. Nejčastěji jsem využíval č.s. na ulici Jeremiášova. Vždy jsem byl spokojený se servisem a nabízenými produkty, které vaše síť nabízí. Dokonce jsem pořídil v mé společnosti VJM Frigotrans s.r.o. Shell karty pro tankování nafty do naších tahačů.
Nicméně, neprofesionální a až nebezpečně agresivní chování zaměstnance výše zmíněné čerpací stanice mě určitě donutí s rozmyslet ohledně využívání vaší sítě čerpacích stanic v budoucnu. Po natankování nafty jsem šel na kasu zaplatit. Při placení váš zaměstnanec se arogantně zeptal, zda - citují „to je všechno, nebo ještě něco“. Následně jsem odpověděl že je to všechno a chci zaplatit. Po uhrazení jsem si vzpomněl, že bych chtěl umýt auto, a ták jsem požádal ještě o jedno mýtí automobilu. A zde vše začalo, váš zaměstnanec začal řvát, zda si dělám srandu, ať jdu „kurva do prdele“ atd. Následně do mě chtěl hodit něco plastového. Ostatní zaměstnanci shell, až si toho všimli, ihned přiběhli a drželi pokladního. Doteď nevím, co přesně vašeho zaměstnance tak silně naštvalo. Rozumím, že jsem požádal 2x namarkovat za naftu a následně za mytí, nicméně nejednalo se o nic těžkého k vykonání a konec konců jsem platil za to peníze a určitě se nejednalo o věc na kterou bylo nutný reagovat tak agresivně. Určitě vaše čerpací stanice jsou dnes monitorované a jsem si jist, že dokážete prověřit skutečnost která se stala mezi mnou a zaměstnancem shell.
Prosím o vyjádření k chování vašeho zaměstnance. Mam tomu rozumět tak, že spol. shell nemá ráda zákazníky kteří žádají o uhrazení více krát, než jednou za tankování anebo nemá ráda, když jeden klient využívá více různých služeb vaší čerpací stanice? Konec konců sám zaměstnanec křičel ať „táhnu tankovat na jiné čerpací stanici“ a že na této čerpací stanici již nemám nikdy tankovat.
Výše zmíněná situace mě donutí přehodnotit mé osobní tankování a tankování mých tahačů na čs. Shell.
Servis a obsluha na čerpací stanici Jeremiášova 870
Vyjádření společnosti Shell k výše zmíněnému incidentu a ukončení spolupráce s p. Krantou. Nedokážu si představit situaci, kdy tento dotyčný se zachová stejně s klientem - ženou anebo dítětem a vedle nebude jiný zaměstnanec nebo osoba která by dohlížela na tuto agresivní osobu.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.