Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 11.12.2019 my banka zaslala email, že z důvodu exekuce mi blokují účet a mám 30 dní na vypořádání exekuce.na účtu jsem viděla že mám mínus xxx...
Dne 16.12.2019 v 11:00 h jsem vložila do vkladového bankomatu 15 000,- Kč abych vyrovnala stávající pohledávku i stav kontokorentu. Peníze mi na účet nepřišli. Reklamovala jsem službu emailem 16.12.2019 v 18:26. Nikdo neodepsal až po tom co jsem službu reklamovala telefonicky 17.12. okolo 12:00 h. mi byl zaslán email že má reklamace na nepřipsání vkladu byla zaregistrována. Dále mi přišlo, že danou situaci řeší s vlastníkem vklad. bankomatu ok point. Vzhledem k tomu že jsem neměla moc času abych se vyhnula zbytečným nákladům exekutorům , žádala jsem mBanku aby danou částku odeslali dle rady advokáta bez nabytí právní moci. Nic se nedělo až 30.12 jsem musela opět volat na mBanku jak to tedy bude že potřebuji zaplatit exekuci kvůli které mi blokují účet že 8.1. to nabyde právní moci a zaplatím o dost víc. přišel mi email že žádost týkající se EX byla dokončena. 3.1. jsem volala znovu a znovu mi přišlo že žádost byla zaregistrována.6.1. že nemám dostatek peněz k možné realizaci.7.1.My poslali vyjádření z vklad. bankomatu že je vše nyní v pořádku. Peníze jsem na účtu viděla až 7.1., ale když jsem volala na EX úřad zda jím platba přišla,a neobdrželi nic a že 8.1. to bude s nabytím právní moci a budu to muset uhradit i s dalším poplatkem. 8.1.2020 jsem znovu volala na EX úřad zda už peníze mají na účtu a řekli mi že nemají. Na účtu stále nevidím kam vlastně peníze odešli a jaká tedy částka. Jak toto řešit? Já peníze vložila na účet včas ale banka mě tak připravila o další peníze, které po mě bude EX úřad chtít. Děkuji s pozdravem D.
Ráda bych, aby banka uznala svou chybu a případný rozdíl který mi vznikl (vznikne) díky jejich nevčasnému řešení a nepřipsání peněz na účet a včas neodeslala peníze na exekuci ,uhradila vymáhanému EX úřadu.
|
Tweet |
Všeobecné obchodní podmínky spol. mBank S.A. (https://www.mbank.cz/informace-k-produktum/obchodni-podminky/vseobecne-podminky-fyzicke-osoby.pdf) v bodu 7.17.2 uvádí, že "Banka zaúčtuje vklad hotovosti bez zbytečného prodlení (nejdéle však do konce následujícího pracovního dne)." Pokud se tomu tak nestane, je na místě uplatnit reklamaci služby dle bodu 7.17 všeobecných obchodních podmínek. Pro okamžité řešení situace banka udává tel. č. 420 222 111 999, na které by se měl spotřebitel obrátit. Pro uplatnění reklamace by měl spotřebitel využít postup popsaný v Reklamačním řádu (https://www.mbank.cz/informace-k-produktum/dokumenty-ke-stazeni/formulare/reklamacni-rad.pdf).
Pokud společnost porušením smluvní povinnosti (připsáním částky po lhůtě uvedené výše) způsobila spotřebiteli škodu, je povinna tuto škodu nahradit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra. Více informací o finančním arbitrovi je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.