Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#3869Nesouhlas s reklamací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2014, před 10 lety

Rostislav Horák

Znění stížnosti

Nesouhlasím s vyřízením reklamace.
5.12.2013 jsem zakoupil v prodejně Baťa na Václavském náměstí v Praze kožený opasek.
Po sedmi měsících je povrch opasku poškozen natolik, že je opasek z estetických důvodů nepoužitelný.
3.7.2014 jsem podal reklamaci v prodejně, kde byl zakoupen.
Nepředpokládal jsem, že za tak krátkou dobu bude kožený opasek znehodnocen.
Výrobek byl používán běžným způsobem, jak se používají opasky k pánským kalhotám.
Lze usuzovat, že k poškození došlo ostrou hranou spony opasku (vadný kus, vadný výrobní postup nebo konstrukce spony), která běžným užíváním výrobku poškodila vrchní vrstvu kožené části.


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz nebo výměnu výrobku za bezvadný, i když mám obavu, že problém může nastat znovu (pokud je vadný výrobní postup nebo kontrukce spony)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2014 14:44, před 10 lety

V případě, že již uplynulo více než 6 měsíců od převzetí výrobku a spotřebitel nesouhlasí se zamítnutím reklamace, je na něm, aby společnosti prokázal, že se o vadu jedná. Nejvhodnějším důkazním prostředkem je znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 14:49, před 10 lety

Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Ve sporu by spotřebitel měl být schopný prokázat, že se jednalo o vadu a že byla přítomná na zboží v době uplatnění reklamace (např. zmíněným posudkem). V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.