Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Několik dní před vánocemi jsme se s přítelkyní osobně zastavili na této O2 pobočce, abychom si zřídili O2 internet a případně TV. Po více než 30 minutách diskuze, kdy pracovník nepůsobil příliš kompetentně ale nakonec zadal objednávku, a my jsme měli do 5 dnů očekávat výzvu za účelem instalace. Do dnešního dne žádná výzva nepřišla. Dnes jsme tedy opět jeli na pobočku v Metropoli.
Pracovník, který se nás ujal dnes ale žádnou objednávku na naše jméno v systému nenašel. Povolal pracovníka, který nám objednávku původně zadával. Tento si na tu situaci vzpomněl a prohlásil, že to není možné. Po chvíli dívání se do počítače a výměny možných vysvětlení odešel bez omluvy. Bylo nám řečeno, že objednávka nebyla uskutečněna a že prý asi tou dobou spadl systém. Váš pracovník nám začal nabízet další možnosti a podpis nové smlouvy. Bohužel se ale od počátku jednání se choval velmi povýšeně a naši volbu základní nabídky TV (modrá) několikrát označil slovem shit. Rozvaloval se v křesílku a opovržlivě vysvětloval, že on má doma ten nejlepší tarif a že je to ideální. Když jsme konstatovali, že předvánoční nabídka, od jeho kolegy byla levnější, odpověděl slovy: "No, jestli kolega vyčaroval nějakou slevu, tak já teda nic čarovat nebudu." Odešli jsme s pocitem, že jsme se vrátili do 80.let.
Když jsme se uprostřed konverzace ptali, zdali je v měsíční platbě i koncesionářský poplatek za tv a rádio, tak pracovník absolutně nevěděl, o co se jedná, a za pomoci jiné pracovnice tvrdil, že určitě ano.
Internet 50 Mb/s plus O2 TV zdarma
Tímto Vás žádáme informaci - na kterou pobočku se máme obrátit, abychom se nemuseli potýkat s tak nerudným a neschopným personálem?
Dále bychom rádi požádali o slevu na produkt, protože jsme díky těmto dvěma pracovníkům již 2x absolvovali cestu do OC Zličín zcela zbytečně.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.
Dobrý den,
velice mě mrzí Vaše negativní zkušenost s jednáním v O2 prodejně, jelikož by nemělo takto vypadat. Prosíme o doplnění do neveřejných údajů číslo služby nebo Vaše rodné číslo, abychom situaci mohli detailně prošetřit. Pokud si přejete komunikovat prostřednictvím e-mailu, tak nám informace můžete poslat na info@o2guru.cz s odkazem na tento dTest.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den.
Děkuji za rychlou reakci.
Objednávka, která neproběhla byla na rodné číslo 735208/3596.
Na stejné rodné číslo bychom rádi internet 50 Mb, plus TV zdarma (modrá).
Na adresu Nad Zámečkem 45, Praha 5.
Děkuji.
Dobrý den.
Děkuji za rychlou reakci.
Objednávka, která neproběhla byla na rodné číslo 735208/3596.
Na stejné rodné číslo bychom rádi internet 50 Mb, plus TV zdarma (modrá).
Na adresu Nad Zámečkem 45, Praha 5.
Děkuji.
Dobrý den,
děkuji za doplnění rodného čísla. Dostupnost na uvedené adrese máme až 100 Mb/s, stačí uvést kontaktní číslo a zajistím předání na kolegy, kteří Vás kontaktují a dořeší aktivaci. Údaje nám pošlete prosím kompletně na e-mail info@o2guru.cz. Zároveň doporučuji požádat dTest o smazání výše uvedených údajů, jelikož se jedná o veřejný příspěvek.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2
Děkuji za rychlou a vstřícnou komunikaci.
Údaje jsem zaslal na uvedenou emailovou adresu.
S pozdravem D.Svoboda
Děkuji za zprávu. Reakci jsem Vám již zaslali na Váš e-mail.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.