Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
ve čtvrtek jsem jsi objednala balíček z e-shopu, který měl být doručován PPL. Na e-shopu jsem měla na výběr, zda chci standardní doručení nebo tam byla možnost doručení ve večerních hodinách. Jelikož, jsem měla v práci dlouhý týden, doručení ve večerních hodinách, tedy od 17:00 do 21:00, se mi hodilo.
V pátek mi přišla zpráva, že balíček budou doručovat ten den. A teď mi prosím vysvětlete, jak je to možné. V pátek, tedy den kdy mi měli doručit balíček mezi 17:00 až 21:00, mi přišla e-mailová zpráva, zhruba v 11:30, že se mojí objednávku nepodařilo doručit a o 2 hodiny později, že si jí mám vyzvednout na výdejním místě, kde v sobotu a v neděli mají samozřejmě zavřeno.
Chtěla bych touto zprávou jen říct, že pokud nejste schopni zvládnout službu kterou nabízíte, tak ji radši nenabízejte.
Na Českou poštu čeká člověk celý den a vás se člověk vlastně ani nedočká. Nikdo mi nevolal nikdo mi neposlal ani SMS.
Hezký den.
Žádné, pouze mi to nepřijde normální. A těch stížnosti je po internetu mraky.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.