Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#3870Zamítnutí odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2014, před 10 lety

Jakub Janoušek

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 23.6.2014 jsem reklamoval u Alza.cz notebook. Projevoval se zde souběh 3 závad - problém s grafickou kartou, odpojování USB portu, s čímž souviselo poškození dvou flash disků a dále přehřívání. Vzhledem k tomu, že to byla v pořadí třetí reklamace vady na základní desce a navíc souběh tří závad, požadoval jsem odstoupení od kupní smlouvy. Společnost se po 28 dnech vyjádřila. Byla provedena výměna systémové desky, přepasování ventilátorů a recovery operačního systému. Závada s USB porty a grafikou se údajně neprojevila. Konkrétně vada s USB porty pro mě nesla finanční následky. Prosím o radu, jak se mám zachovat. Mám si notebook vyzvednout? Nebo čekat na vyjádření společnosti? Děkuji


Produkt

Lenovo ThinkPad Edge E530


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 12:52, před 10 lety

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy v případě opětovného výskytu závad nebo pro větší počet vad, které se vyskytly najednou. O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde zpravidla tehdy, jestliže stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát opravována, se opětovně vyskytne. Podmínkou je uznání i třetí závady jako záruční. Požadavek na odstoupení však musí být zanesen v reklamačním protokolu. Za větší počet vad se považuje dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR R 22/1983 stav, kdy se na věci vyskytnou alespoň tři vady najednou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 17:29, před 10 lety

Společnost Alza.cz a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.