Počet nahlášených stížností: | 91 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, již několik týdnů se snažím s danou firmou navázat kontakt kvůli vrácení zboží, které neodpovídá obrázku. Dne 27.10.2019 jsem si řádně zakoupila na daných internetových stránkách zboží, které jsem platila kartou. Zboží přišlo na 2x, což to druhé přišlo 20.12.2019. Snažila jsem se toto zboží ihned vrátit, napsala jsem několik emailů jak na info@zelenyzabak.cz - protože v podmínkách mají, že mám odeslat zboží na adresu výše uvedenou- Praha. Zboží jsem neposlala - pouze doporučený dopis s odstoupením od smlouvy a reklamací zboží, a otázkou jestli mohu zboží odeslat na tuto adresu - jelikož stále nekomunikují. Zboží chci odeslat, ale když není komunikace, tak vlastně příjdu o peníze i o zboží . Není to malá částka 1900 Kč. Psala jsem i na jejich webové stránky zelenyzabak.cz - rovněž 2x jak odstoupení od smlouvy, tak reklamaci. Neodpovídají ani na doporučený dopis,asi nebyl ani doručen, jelikož mi nepřišla zpráva o doručení. Mám pocit, že tyto stránky jsou podvodné - zelenyzabak.cz. Nemají ani telefonní číslo. Děkuji za přízeň Tvrdoňová
Bohužel, tento obchod Vám nepošle žádnou objednávku, jen potvrzení, že platba byla přijata pod objednávkou č. 283183 ou
V reklamaci jsem uvedla, že chci vrátit zoží a peníze mi poslat zpět na můj účet
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.
Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitele, lze zaslat zboží na adresu sídla společnosti, dle obchodního rejstříku. V případě, že se zboží spotřebiteli vrátí, je třeba uchovat dokumenty, prokazující, že se spotřebitel pokoušel svou povinnost splnit.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.