Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#38705Neochota při řešení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2020, před 5 lety

Martina Nováková

Znění stížnosti

Neochota si vyzvednout zboží které bylo přepravcem poničené (urvaný motor v mikrovlnce).Řeší se to tak , že to nikdo moc neřeší mikrovlnka je tu týden reklamace se nekoná prostě nezájem.


Produkt

Mikrovlnná trouba Sharp R 270S KOD-723-454


Požadované řešení

Vyměnit zboží za nové nebo vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2020 10:52, před 5 lety

Pokud při obstarávání přepravy věci vznikne na zásilce škoda, nahradí ji zasílatel, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Reklamaci, resp. uplatnění nároku na náhradu škody, uplatňuje u zasílatele příkazce. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.

Ust. § 2090 odst. 2 občanského zákoníku stanoví, že pokud spotřebitel zvolí dopravce z těch, které nabízí prodávající, dochází k odevzdání věci až v okamžiku, kdy spotřebiteli předá dopravce. V ten okamžik také přechází nebezpečí škody na věci na kupujícího spotřebitele (viz § 2121 odst. 1 občanského zákoníku). Za přepravu vůči spotřebitelce odpovídá prodávající.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2020 18:49, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.