Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Neochota si vyzvednout zboží které bylo přepravcem poničené (urvaný motor v mikrovlnce).Řeší se to tak , že to nikdo moc neřeší mikrovlnka je tu týden reklamace se nekoná prostě nezájem.
Mikrovlnná trouba Sharp R 270S KOD-723-454
Vyměnit zboží za nové nebo vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud při obstarávání přepravy věci vznikne na zásilce škoda, nahradí ji zasílatel, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Reklamaci, resp. uplatnění nároku na náhradu škody, uplatňuje u zasílatele příkazce. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.
Ust. § 2090 odst. 2 občanského zákoníku stanoví, že pokud spotřebitel zvolí dopravce z těch, které nabízí prodávající, dochází k odevzdání věci až v okamžiku, kdy spotřebiteli předá dopravce. V ten okamžik také přechází nebezpečí škody na věci na kupujícího spotřebitele (viz § 2121 odst. 1 občanského zákoníku). Za přepravu vůči spotřebitelce odpovídá prodávající.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.