Společnost


XLCZ Nábytek s.r.o. (dříve Kika Nábytek s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38707Doprava KIKA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2020, před 5 lety

Jana Stuchlová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem v Nových Butovicích křeslo SCOTTY 5.1.2020 + dopravu, jelikož křeslo je velké a do auta se mi nevejde. Za dopravu jsem zaplatila 848,- Kč, s tím, že mi sdělil pracovník společnosti KIKA, že odvezou i kartony z křesla. Situace byla následující: pracovníci z nějaké dopravy mi křeslo dovezli, kartony odvézt nechtěli, jelikož nejsou zaměstnanci KIKA a to co mi řekli, že odvážejí kartony je vůbec nezajímá. Takže jsem zaplatila 200,- Kč za odvoz kartonů, tím se vyšplhala doprava na 1.048,- Kč. K mému velkému překvapení nejsou u křesla namontovány nohy, což mi taky nikdo neřekl. Tímto je mi křeslo k ničemu, musím někoho sehnat, kdo je namontuje a samozřejmě tento požadavek také zaplatit. Pokud se Vám zdá, že toto je komfortní služba pro zákazníky, jak mi bylo sděleno Vaším pracovníkem, tak jsem jiného názoru. Chtěla bych poznat ženu cca vážící 62kg, aby namontovala nohy ke křeslu, pokud nějakou znáte, tak se jí klaním!!!
V závěru chci pouze podotknout, že jsem si chtěla ještě zakoupit kuchyň u vaší společnosti, což mne už přešlo a obrátím se na jiného dodavatele nábytku, asi bych ji dohromady nesmontovala a opět zažít tak arogantní jednání se mi za mé peníze zažít nechce. Stuchlová Jana, Nekvasilova 29, Praha 8


Produkt

KŘESLO SCOTTY


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za dopravu, jelikož nesplňovala to co mi bylo slíbeno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2020 12:04, před 5 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebitelce škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 00:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.