Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#38708Nefunkční loknovací kulma twist styling iron

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2020, před 5 lety

Hana Petiová

Znění stížnosti

Dobrý den, v druhé polovině listopadu loňského roku jsem na webových stránkách vigoshop.cz objednala loknovací kulmu Twistline v hodnotě 779,- Kč. V popisu tohoto výrobku je uvedeno, že touto žehličkou vytvoříte JAKÉKOLIV vlny a také vám narovná vlasy. Bohužel tomu tak není, tento výrobek pouze vlasy narovnává. Po několika důkladných shlédnutí instruktážního videa jsme loknovací kulmu nechali vyzkoušet i zkušenou kadeřnici a bohužel ani jí se lokny nepodařilo vytvořit. Výrobek také vizuálně neodpovídá výrobku který je jak na fotkách a také v instruktážním videu.
Loknovací kulmu jsme kupovala jako dárek, proto se časově nevejdu do záruční lhůty, kdy mohu od smlouvy odstoupit a zboží vrátit.


Produkt

Kulma a žehlička na vlasy TWISTLINE ( Twist styling iron)


Požadované řešení

Ráda bych, aby má reklamace byla formou vrácení zboží a peněz. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2020 12:20, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 08:37, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.