Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den, v druhé polovině listopadu loňského roku jsem na webových stránkách vigoshop.cz objednala loknovací kulmu Twistline v hodnotě 779,- Kč. V popisu tohoto výrobku je uvedeno, že touto žehličkou vytvoříte JAKÉKOLIV vlny a také vám narovná vlasy. Bohužel tomu tak není, tento výrobek pouze vlasy narovnává. Po několika důkladných shlédnutí instruktážního videa jsme loknovací kulmu nechali vyzkoušet i zkušenou kadeřnici a bohužel ani jí se lokny nepodařilo vytvořit. Výrobek také vizuálně neodpovídá výrobku který je jak na fotkách a také v instruktážním videu.
Loknovací kulmu jsme kupovala jako dárek, proto se časově nevejdu do záruční lhůty, kdy mohu od smlouvy odstoupit a zboží vrátit.
Kulma a žehlička na vlasy TWISTLINE ( Twist styling iron)
Ráda bych, aby má reklamace byla formou vrácení zboží a peněz. Děkuji
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.