Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
10.12.2019 jsem převzala od dopravce objednávku ,ale obratem jsem ji poslala zpět .Doporučeně !.Jednalo se o psí pelech ,který pelychal a neodpovídal rozměru -jedním slovem pelychající hadr.
10.12.2019 jsem je ihned informovala na uvedeném emailu....nic.
12.01.2020 jsem je informovala po druhé a žádala vrácení peněz,opět bez odezvy .
NIKDO NEKOMUNIKUJE a peníze taky nemám.
JB
Celou objednávku uvádím níže
[Objednávka č.: #CZ241675] (Prosinec 6, 2019)..... Dobrý den Jana, Vaše objednávka SHOPOLO - CZ byla označena jako dokončená. Platba v hotovosti na dobírku. Doběrečné účtuje přepravní společnost. [Objednávka č.: #CZ241675] (Prosinec 6, 2019) Produkt Množství Cena PetBed 1 560.00 Kč Mezisoučet: 560.00 Kč Sleva: -84.00 Kč Doprava: Standardní (2-5 dní): 0 Kč Poplatek: 54.00 Kč Platební metoda: Dobírkou (+54 Kč) Cena celkem: 530.00 Kč Fakturační adresa Jana Babanova Vysocanska 239 19000 Praha 9 608326926 babanova.j@seznam.cz Doručovací adresa Jabanova Vysocanska 239 19000 Praha 9 Děkujeme za Váš nákup. Developed by DWEB
Pro nespokojenost a vrácení zboží požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.