Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#38718Stržení hodně peněz a zrušení účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2020, před 5 lety

Dasa Prochazkova

Znění stížnosti

Dobrý den, chybně jsem se včera registrovala, a nepodivala jsem se na recenze této seznamky, bylo mi strženo 4700kc a nejde mi zrušit učet, ale spis prosim o radu, zda mi ucet zrusi a nebudou po me chtit dasli peníze jak to ctu tady.... DEKUJI ZA POMOC


Produkt

seznamka


Požadované řešení

zrušení uctu a popřípadě vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2020 11:22, před 5 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, je takové odstoupení od smlouvy účinné a společnost je povinna jej respektovat. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Spotřebitelka by si měla ponechat všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu zrušila, případně že se ji pokoušela zrušit. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce rovněž doporučujeme oslovit banku s případnou žádostí o zablokování platební karty, prostřednictvím které poplatek za členství hradila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2020 21:24, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.1.2020 05:22, před 5 lety


Dasa Prochazkova

zrušení uctu

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.

Po kontrole Vašeho účtu s odpovědným oddělením souhlasíme s refundací 4356 Kč a zkrácením Vašeho členství na 1 měsíc / e / ů.


Informujte nás prosím o akceptování této nabídky, abychom mohli refundaci zpracovat a upravit délku Vašeho členství.
 
Toto mi přišlo, ale už dále bez komunikace, a peníze samozřejmě se zpět nevrátily....

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2020 13:54, před 5 lety

Dobrý den,

email: mchal.hlavlicek@be2.com Vám ani nemůže fungovat, protože neexistuje. Prosím email neodepisujte, skopírujte si ho, je to pro Vás bezpečnějsí. Pak Vám fungovat bude.

Refundace byla dnes již zprácována. Budete o jejím zpracování informována. Prosíme Vás o strpění, tahle trasnakce může trvat i několik dní.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2020 17:47, před 5 lety


Dasa Prochazkova

Díky, pokud to tak bude... a tímto i prosím o zrušení účtu a vymazání veškerých údajů, a žádné vymáhání jiných peněz... díky za odpověď

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2020 07:13, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2020 16:52, před 5 lety

Obdrželi jsme prostřednictvím emailové komunikace zprávu od spotřebitele, že došlo mezi subjekty k dohodě a spor byl smírně vyřešen. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.