Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, chybně jsem se včera registrovala, a nepodivala jsem se na recenze této seznamky, bylo mi strženo 4700kc a nejde mi zrušit učet, ale spis prosim o radu, zda mi ucet zrusi a nebudou po me chtit dasli peníze jak to ctu tady.... DEKUJI ZA POMOC
seznamka
zrušení uctu a popřípadě vraceni penez
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, je takové odstoupení od smlouvy účinné a společnost je povinna jej respektovat. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Spotřebitelka by si měla ponechat všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu zrušila, případně že se ji pokoušela zrušit. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce rovněž doporučujeme oslovit banku s případnou žádostí o zablokování platební karty, prostřednictvím které poplatek za členství hradila.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
zrušení uctu
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
Po kontrole Vašeho účtu s odpovědným oddělením souhlasíme s refundací 4356 Kč a zkrácením Vašeho členství na 1 měsíc / e / ů.
Informujte nás prosím o akceptování této nabídky, abychom mohli refundaci zpracovat a upravit délku Vašeho členství.
Toto mi přišlo, ale už dále bez komunikace, a peníze samozřejmě se zpět nevrátily....
Dobrý den,
email: mchal.hlavlicek@be2.com Vám ani nemůže fungovat, protože neexistuje. Prosím email neodepisujte, skopírujte si ho, je to pro Vás bezpečnějsí. Pak Vám fungovat bude.
Refundace byla dnes již zprácována. Budete o jejím zpracování informována. Prosíme Vás o strpění, tahle trasnakce může trvat i několik dní.
Děkujeme Vám.
Díky, pokud to tak bude... a tímto i prosím o zrušení účtu a vymazání veškerých údajů, a žádné vymáhání jiných peněz... díky za odpověď
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Obdrželi jsme prostřednictvím emailové komunikace zprávu od spotřebitele, že došlo mezi subjekty k dohodě a spor byl smírně vyřešen. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.