Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3872Nedodání doručenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2014, před 11 lety

Milan Koncky

Znění stížnosti

Dne 17.7.2014 jsem poslal z pošty 231 Petřvald u Karvné doporučený
dopis s doručenkou.Byl to důležitý dopis a tak jsem chtěl mít jistotu,že opravdu bude doručen.Bohužel do dnešního dne jsem doručenku neobdržel.Jak je to možné,že si zaučtujete službu a pak tuto službu nedodržíte!!!!!číslo doporučeného dopisu RR072634524CZ.
cena služby 39,-Kč Abych zjistil zda byla zásilka doručena musel jsem telefonovat na poštu která měla dopis doručit.Kde je doručenka a kdo mi zaplatí další náklady.Toto není první nedostatek doručování zásilek v Petřvaldě u České pošty. S pozdravem Koncký Milan


Požadované řešení

Náhrada škody


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2014 10:15, před 11 lety

V tomto případě doporučujume spotřebiteli, aby se obrátil s reklamací přímo na Českou poštu. V případě, že služby nebyly poskytnuty v souladu se smlouvou, vzniká spotřebiteli nárok na přimeřenou slevu z ceny služby, případně nárok ná náhradu škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 16:38, před 11 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.