Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
19.9.2019 jsem obdržela 2 zaplacené vouchery na ošetření Verjú za 3.835,- Kč a UltraXlift za 7.735,- Kč (celkem 11.570,- Kč).
Když jsem si 6.11.2019 na zákaznické lince ověřovala dohodnuté termíny na obě ošetření, bylo mi řečeno, že termín 22.11. na ošetření Verjú musí být posunut až na únor 2020, neboť přístroj nemají k dispozici. Domluvila jsem si tedy nový termín na únor. Zároveň mne ujistili, že druhý dohodnutý termín 29.11.2019 od 15.30 na ošetření UltraXlift je nadále platný. Když jsem se však 29.11. dostavila v domluvený čas na ošetření UltraXlift na adrese Medik Haus v Praze, Jankovcova 16, oznámili mi až na místě, že ani přístroj UltraXlift není k dispozici a že ošetření nemůže být provedeno. Předem neposlali žádnou omluvu.
Po tomto neseriózním jednání jsem zaslala ještě tentýž den e-mailem žádost o vrácení peněz za obě ošetření, která společnost Medik Haus nebyla schopna v dohodnutý termín poskytnout, aniž by se omluvili. Po výměně několika e-mailů nakonec 12.12. odpověděli, že žádost předávají k vyřízení finančnímu oddělení. Několikrát jsem poté ještě e-mailem a telefonicky urgovala vrácení peněz. Vždy sdělili, že to vyřizují. Peníze však dosud nevrátili.
1. UltraX LIFT - ošetrení celého obličeje, očního okolí, podbradku, krku a dekoltu, 7.735,- Kč ;.2. Laserová liposukce Verjú: 2x 20 minut, 3.835,-Kč, platnost voucherů do 31.3.2020.
Dovoluji si požádat o neprodlené vrácení peněz za obě ošetření, celkem 11.570,- Kč na účet, který jsem uvedla v reklamaci ze dne 29.11.2019.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.