Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. V září jsem se zaregistrovala u seznamky Be2. Bohužel jsem si nepřečetla malým písmem úplně ma konci smlouvy,že prémiove členství je automaticky prodlužováno a zpoplatněno nezadanddbatelnou částkou. Nicméně jsem zaplatila necelých 2500 kč a tentýž den 14. 10. emailem členství vypověděla. Od společnosti jsem obdržela odpověď, že obdrželi mou výpověď a členství mi skončí 11.1. Můj účet ovšem nesmazali a po třech měsících se naopak dále pokouší strhnout si peníze z mého účtu. Zvažuji podání trestního oznámení.
Okamžité smazání mého účtu
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka ukončila členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost
přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Společnost okamžitě výpověď zpětně vzala a slíbila,že už nebude požadovat žádné poplatky.Dokonce se omluvila za způsobené problémy. Takže vše vyřešeno. Moc děkuji dtestu.