Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#38735Vinou operátora nemám doposud své číslo k dispozici

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2020, před 5 lety

Petr Staniševský

Znění stížnosti

Dobrý večer píši tuto stížnost protože nevím jak dál jedna se o výměnu sim karty má sim karta mi zapadla za topení koupil jsem si nohou a na infolince požádal o výměnu sim a čísla 1112020 paní byla ochotná vyřešit můj požadavek ihned strhla si 99 Kč a mělo být hotovo jenže paní mi zrušila mé číslo co jsem požadoval a nechala mii nové číslo co mělo zaniknout volal jsem zpět na info linku min 5 krát a byla prislibena náprava a zpět mě číslo do dnes nemám jsem ZTP a potřebuji číslo k účtu dnes 13.12020 je stále mě číslo v nenávratně pric prosím o pomoc ležím v nemoc ničí a čekám že aspoň bude náprava sjednána děkuji za odpověď Staniševský Petr (tel. č. viz referenční údaje)


Požadované řešení

Zpět mě cislo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2020 15:07, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli pochybení na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.