Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V září 2019 jsem si objednala legíny na cvičení. Přišly asi po 40ti dnech od zaplacení a nevypadaly ani zdaleka tak, jako na obrázku. Napsala jsem jim tedy e-mail, že bych chtěla zboží vrátit a prosím o info, jak postupovat. Na stránkách totiž žádné informace o vrácení zboží nemají. Přišla mi však pouze automatická odpověď, že toho mají moc a nestíhají, ať vyplním formulář na stránkách. Tak se stalo, přišla mi reakce, že jsem zařazena do reklamačního procesu a do 30ti dnů mi sdělí výsledek. Do teď mne od nich nikdo nekontaktoval... Telefonní číslo na ně žádné není, na e-maily nereagují.
YLL70925527M
Zboží jsem nechtěla reklamovat, ale vrátit v zákonem dané 14ti denní lhůtě. Toto mi od prodejce nebylo umožněno. Ráda bych tedy, aby mne kontaktoval a tuto záležitost dořešil. Legíny leží zabalené ve skříni. Takový hnus nosit nehodlám... Hlavně bych ráda, aby tomuto obchodu s pochybnými praktikami nenalítli další spotřebitelé.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.
Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitele, lze zaslat zboží na adresu sídla společnosti. V případě, že se zboží spotřebiteli vrátí, je třeba uchovat dokumenty, prokazující, že se spotřebitel pokoušel svou povinnost splnit.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.