Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.7.2014 jsem zakoupila od autobazaru Eu automobile automobil VW Touran. Neujela jsem s autem ani 6km a auto se zastavilo a hlásilo poruchu motoru. Volalo se ihned do autobazaru a chtěla jsem to snimi vyřešit,neměla jsem se jak dostat domu. Jenže jejich reakce byla,že to není jejich problém,že mi přestalo jet auto půl hodiny koupené. Pak se mi podařilo auto nějak nastartovat a dojet zpět do bazaru těch pár kilometrů. Okamžitě jsem chtěla odstoupit od smlouvy,jelikož auto bylo prodávano bez vad a plně pojízdné. Na odstoupení od smlouvy mi bylo řečeno,že neexistuje. A tak jsem souhlasila stím,že mi slíbily,že auto bude 24.7.2014 kolem 14hod opraveno a mohu si ho odvézt. Tvrdily,že to bude jen maličkost,že to budou zanesené hadičky na přívod paliva,že se to u dieselů stává,když dlouho stojí. Že jak jsem natankovala plnou nádrž tak se tam něco rozviřilo,ale že to není nic vážného. Tak jsem tam auto nechala i s věcma v kufru a důvěřivě jsem jela domu stím,že auto bude druhý den. Řekly,že až bude auto opravené tak zavolají. Bohužel se tak nestalo.Volala jsem tam a byli jak hulváti.Nakonec mi se slovy,že nebudu mít ani auto a ani peníze zpět položily telefon!! Když se tam pokouším volat tak automaticky mají mé číslo blokované.Když jsem volala z jiného čísla rovnou to pokládají. Není s nima domluva a nemám auto a ani peníze. Tímto vás chci požádat o pomoc.
WV Touran 2.0TDI Highline,VIN WVGZZZ1TZ4W110738,šedá metalíza,kombi,
Okamžité odstoupení od kupní smlouvy,nebo okamžitou opravu vozidla s poměrnou slevou z kupní ceny vozidla,částka z kupní ceny mi bude vrácena při předání vozidla po opravě.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Při prodeji použitých věcí prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neuzpozornil, nejedná-li se o vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení. Vady se mohou projevit i později. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Spotřebitel může požadovat opravu, není-li to možné, může od smlouvy odstoupit nebo uplatnit slevu z kupní ceny. Reklamace včetně vyřízení opravy musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Doporučujeme spotřebiteli, aby trval na vystavení reklamačního protokolu, který má prodávající povinnost vydat. Nesplnění této povinnosti může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce.
Společnost EU Automobile s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost z tohoto důvodu uzavřena.
Nebude-li reklamace vyřízena v zákonné lhůtě, doporučujeme spotřebitelce, aby další postup konzultovala s vybraným advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.