Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.1. byla s panem J. V. sepsány tyto dokumenty:
Specifikace odběrných míst
Předsmluvní informace
Plná moc
Souhlas zájemce se zpracováním osobních údajů a podmínky výběrového řízení
Přihláška k výběrovému řízení
Číslo smlouvy: 036922
číslo přihlášky 036922
Chceme od smlouvy odstoupit, jelikož ještě neuběhla 14 denní lhůta máme na to zákonné právo. Požaduji písemné vyjádření o ukončení.
Lipavský Ladislav
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.
Jestliže spotřebitel zaslal odstoupení od smlouvy v dané lhůtě, doporučujeme mu, aby si uchoval veškerou dokumentaci, která tuto skutečnost prokazuje. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Pro úplnost uvádíme, že dozorovou činnost a mimosoudní řešení sporů vykonává, Česká obchodní inspekce u zprostředkovatelů a Energetický regulační úřad u držitelů licence (=dodavatelů).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.
Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije.
Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.
Dle čísla přihlášky, které jste nám zaslal bylo zjištěno, že Vaše přihláška byla již zrušena. Považujeme tedy Vaši stížnost za úspěšně vyřízenou.
Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, můžete se obrátit přímo na naši zákaznickou linku či na email podpora@cvras.cz
S pozdravem
Tým CVŘ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.