Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 8.1 jsem si objednal 2 věci v hodnotě 730 korun ( číslo objednávky 128079 ). Přišel mi e-mail že platbu přijali v pořádku, ale stále mi nepřišel e-mail jak o tom že objednávku odeslali, proste nic. Poslední e-mail od nich mám ze přijali platbu. Na můj e-mail, který jsem jim dnes 14.1) psal stále nikdo neodpověděl a na internetu jsem nenašel žádný telefonní kontakt abych tam mohl aspoň zavolat.
Mikina + šátek - číslo objednávky 128079
Přál bych si aby semnou někdo začal komunikovat. A co nejdřívější doručení.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
Vaše zboží bylo spárováni s platbou a bylo odesláno 14.1. ihned po spárování a přijetí této platby. Emaily potvrzení chodí všem automaticky, je ale možné, že máte nějaké filtry v emailu, které je hází do spamu, či rovnou do koše. Zboží bude dodané ve sjednané dodací lhůtě. Na vaše dotazy ohledně dodaců lhůty a vše potřebné vám bylo odpovězeno, né jak zmiňujete. Hezký den
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, z objednávky číslo 128079 mi přišla pouze mikina. Šátek, který jsem objednával s mikinu mi nepřišel. Požaduji buď vrácení peněz za šátek nebo okamžité zaslání objednané položky.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
Nejspíše se stal problém v cílovém doručovacím centru. Nevíme zda vás nekontaktovali, nebo jak u vás funguje pošta, nicméně balíček byl uložen na poště a po měsíci odeslán zpět. Odešleme vám tedy nové zboží. Napište nám prosím adresu, zda je aktuální. Odeslání proběhen přednostně tak, aby byla maska co nejdříve u vás. Hezký den
Adresa je stejná. Masarykova 246, Nosislavi, 691 64.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.