Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Poštou mi přišel dopis s upomínku za nějaké nezaplacené předplatné číslo 601535. Já jsem si ale nic neobjednávala. Žádné předplatné mi nechodilo a nechodí. A v podstatě ani nevím, za co to předplatné vlastně je. Za nějaký časopis nebo něco jiného. Vůbec tomu nerozumím. Ale stoprocentně vím, že já jsem si žádné předplatné ani nic jiného z této firmy neobjednávala. Tak co mám teď dělat?
Číslo faktury 17263997, datum vystavení faktury 31.10.2019, datum splatnosti 7.12.2019. předplatné za nevím co,
Ráda bych aby byl neoprávněný dluh zrušen.
|
Tweet |
Společnost nabízí zboží po telefonu. Vysloví-li spotřebitel po telefonu svůj souhlas s nabídkou, jedná se o závaznou objednávku, kdy zpravidla do několika týdnů přichází první zásilka a zboží pak chodí každý druhý měsíc až do okamžiku, než spotřebitel vypoví smlouvu. Zdarma je pochopitelně jen první zásilka (holítka značky Good Shave či ponožky, spodní prádlo), za všechny další už zasílatel požaduje peníze.
Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitelce doporučujeme, aby společnost vyzvala, aby jí doložila uzavření smlouvy, a aby dále prokázala, že zboží kupující skutečně doručila. Pokud společnost zboží nedodala nebo pokud dokonce nebyla kupní smlouva uzavřena, není společnost oprávněna žádat zaplacení údajného dluhu.
Stěžovatelka by měla dále písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.