Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V srpnu 2019 jsem si na tomto eshopu objednávala letní těhotenské šaty, objednávku jsem následně ihned zaplatila on-line kartou. Po doručení potvrzovacího emailu, ve kterém byla uvedena doba dodání 25-40 pracovních dnů, jsem okamžitě kontaktovala prodejce s tím, že bych ráda objednávku zrušila, jelikož jsem nemohla tak dlouho čekat. Na infolince byl pán velice neseriózní, tvrdil mi, že nárok na zrušení objednávky nemám a vyloženě se mi vysmál, proč řeším vrácení peněz, když jsem udělala objednávku pouze za 300 Kč. Řekl mi tedy, že jediným způsobem jak to udělat je převzít zboží a následně ho vrátit zpět. Ovšem do dnešního dne (14.1.2020) mi nebylo doručeno ani zboží, ani vrácení peněz. Již několikrát jsem společnost urgovala, ale vždy pouze s odpovědí, ať vyčkám na doručení, že dodavatel má právo na změnu dodací lhůty. Jelikož mám za 14 dní termín porodu a zboží jsem nemohla využít, tak bych aspoň ráda dostala své peníze zpět.
Těhotenské letní šaty
Vrácení peněz, jelikož zboží už nemohu využít.
|
Tweet |
V případě uzavření smlouvy distančním způsobem (např. na e-shopu, po telefonu atd.) má spotřebitelka ze zákona právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží. Toto je upraveno v § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů však může odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Prodávající má dle ustanovení § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinnost vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.