Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#38759Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2020, před 5 lety

žaneta kotrbová

Znění stížnosti

V srpnu 2019 jsem si na tomto eshopu objednávala letní těhotenské šaty, objednávku jsem následně ihned zaplatila on-line kartou. Po doručení potvrzovacího emailu, ve kterém byla uvedena doba dodání 25-40 pracovních dnů, jsem okamžitě kontaktovala prodejce s tím, že bych ráda objednávku zrušila, jelikož jsem nemohla tak dlouho čekat. Na infolince byl pán velice neseriózní, tvrdil mi, že nárok na zrušení objednávky nemám a vyloženě se mi vysmál, proč řeším vrácení peněz, když jsem udělala objednávku pouze za 300 Kč. Řekl mi tedy, že jediným způsobem jak to udělat je převzít zboží a následně ho vrátit zpět. Ovšem do dnešního dne (14.1.2020) mi nebylo doručeno ani zboží, ani vrácení peněz. Již několikrát jsem společnost urgovala, ale vždy pouze s odpovědí, ať vyčkám na doručení, že dodavatel má právo na změnu dodací lhůty. Jelikož mám za 14 dní termín porodu a zboží jsem nemohla využít, tak bych aspoň ráda dostala své peníze zpět.


Produkt

Těhotenské letní šaty


Požadované řešení

Vrácení peněz, jelikož zboží už nemohu využít.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2020 22:54, před 5 lety

V případě uzavření smlouvy distančním způsobem (např. na e-shopu, po telefonu atd.) má spotřebitelka ze zákona právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží. Toto je upraveno v § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů však může odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Prodávající má dle ustanovení § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinnost vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 06:23, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.