Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, vracím prodejci nepoužité zboží v rámci 14-ti denní lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy. Postupoval jsem přesně podle pokynů z webu prodejce a balík zaslal EMS od České pošty. Zboží bylo doručováno 15.7., ale prodejce si ho nepřevzal. Předpokládal jsem, že si ho osobně vyzvedne na poště, ale bohužel. Volám tak panu Šnajdrovi, sděluji mi situaci a najednou se v telefonu přestane ozývat. Při telefonátu na druhé číslo, se vymlouvá na špatný signál a slíbí, že zjistí, jak to s vrácením vypadá. Od té doby se nemůžu dovolat na obě čísla, které mají na webu k dispozici, na maily také nikdo nereaguje. Je to již 5 prac. dnů. Někdy volám a linka je obsazena, takže je zřejmé, že hovory nepřijímá vědomě. Zboží tak zůstává téměř po 2 týdnech ležet poště a 30.7. se mi vrácí zpět. 14-ti denní lhůta na vrácení trvala do 16.7. (zboží jsem převzal 1.7.). Prosím o pomoc, byť zboží bylo "pouze" v hodnotě 780 Kč + poštovné ke mně 105 Kč + poštovné zpět k prodejci 130 Kč. Děkuji.
HKS EXTREM 300ml Mazání na řetěz, HKS-R 300ml Čistič Řetězu + 300ml Neutralizer
Vrácení 780 Kč na bankovní účet, který jsem zaslal ve formuláři spolu se zbožím nebo poštovní poukázkou.
|
Tweet |
Byla-li kupní smlouva uzavřena prosřednictvím prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo odstoupit od takové smlouvy ve lhůtě 14 dní od doručení zboží. Výjimky, kdy není možné odstoupení realizovat jsou uvedeny v § 1837 občanského zákoníku. Odstoupení je učinné doručením a postačí, pokud je poslední den lhůty odesláno. Fakt, že si prodávající dopis nevyzvedne, neznamená, že odstoupení nebude účinné. Odstoupit lze účinně i e-mailem, pokud spotřebitel prokáže, že byl e-mail doručen (např. reakcí prodávajícího). Pokud si prodávající nepřevezme řádně nabídnuté plnění ve smyslu vraceného zboží, ocitá se v prodlení a po dobu prodlení nese nebezpeční škody na věci. Spotřebiteli doporučujeme, aby si všechny doklady o odeslání zboží uschoval. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel. Kupní cenu a náklady na dodání je prodávající povinen vrátit nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Spotřebitel nám ke stížnosti sdělil následující:
Dobrý den, prodejce několik hodin po tom, co jste ho zkontaktovali, si balík vyzvedl na poště a druhý den zaslal požadovanou částku na můj účet. Velice děkuji za Vaši pomoc, bez které bych byl v beznaději :). S pozdravem Jan Salich
Hodnocení: