Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Je to skutecne vysoce trapne, ale posta v Durychove ulici 972, Praha 4, neni schopna dodat jedinou zasilku/balik napoprve. I kdyz je adresat stale doma (z duvodu nemoci), tak postak jen hodi do schranky oznameni. POKAZDE musim telefonovat ci jinak vyrizovat opakovane doruceni. Jak trapne!
Jestlize skutecne neni posta schopna vykonavat svoje sluzby, tak by asi lepe nemela existovat vubec. VSECHY jine zasilkove sluzby funguji mnohokrat lepe! Bohuzel ne vzdy si mohu zvolit, ktera firma zasilku doruci, zvlaste ne ze zahranici.
Dnes takto prisly TRI listky s oznamenim, ze "nebyl vyjimecne vykonan pokus o dodani". Vyjimecne?
MUDr. B.Mosinger
Praha 4
Zasilky: O01900523VV, O01900243VV, O019005248VV
Doruceni zasilek napoprve.
V pripade ze si pracovnik posty neni jisty, zda je adresat doma, muze napred zavolat. VSECHNY jine zasilkove sluzby to takto delaji.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman