Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den,
od pondělí 13/1 máte v letáku akci na dekorativní polštář 45x45cm za 129,90Kč. Po celém Brně se mi podařilo pouze v prodejně ve Slatině hned ráno v 7hod koupit tento polštář ve žluté barvě. Bohužel pouze jeden. Ráda bych si pořídila ještě jeden, ale již není nikde k mání. To jste do žádného jiného Kauflandu tyto polštářky neexpedovali?
Poptávala jsem jak v Králově Poli, tak v Židenicích.
Kamarádka byla v Kauflandu v Jihlavě a ve Velkém Meziříčí. Rovněž bez úspěchu. Řekla bych, že jiná barva jak modrá nikde není.
s pozdravem
Srncová
Dekorativní polštářek 45x45 žlutý
ráda bych si polštářek v některé vaší prodejně koupila
|
Tweet |
Prodávající při propagaci svého zboží (včetně doprovodných akcí) činí vůči spotřebiteli nabídku k uzavření smlouvy a zavazuje se dodat toto zboží. Z tohoto pravidla však existují dvě výjimky. Jednou z nich je výhrada vyčerpání zásob a druhou je ztráta schopnosti podnikatele plnit. Pokud pro velký zájem kupujících není prodávající schopen dodat zboží, nenese za to zodpovědnost, pokud tedy tak nejedná úmyslně. Není tedy po právu požadovat po prodávajícím dodání zboží, bylo-li vyprodáno.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
s Kauflandem jsem reklamaci uzavřela. Nemělo žádný smysl s nimi debatovat, mají svoji pravdu. Údajně nemohou zajistit, aby se zboží dostalo na všechny. To bych dokázala pochopit pokud bych požadovala zboží z letáku v poslední den akce nikoli hned první den. Bohužel zboží nebylo k dispozici v žádné ze 7 navštívených prodejem a to hned první a druhý den po zahájení akce.
kaufland si tvrdí stále svou, již řešit nechci
děkuji Srncová
Na žádost spotřebitelky stížnost tímto uzavíráme.