Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dnes, tj. 14.1.2020, mi přišel e-mail od České pošty, že převzala do přepravy balík od odesílatele NaturaMed Pharmaceuticals s.r s podacím číslem DR2834264620U. Vzhledem k tomu, že jsem si u Vás ŽÁDNÉ PRODUKTY NEOBJEDNALA, přijetí balíku odmítnu.
Důrazně Vás žádám, abyste mi své produkty nezasílali. Tento Váš způsob je obtěžující a představuje agresivní obchodní praktiku (viz Příloha č. 2 písm. f), § 24 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele; § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
|
Tweet |
Kupující je povinna uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednala. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitelka společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelkou ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Domnívá-li se spotřebitelka, že by mohlo dojít k porušení zákazu užívání nekalých obchodních praktik, může podat podnět k šetření České obchodní inspekci (https://www.coi.cz/podatelna/), která je oprávněna uložit sankci až do výše 5 000 000 Kč.
Vážená paní Slavíková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Dovolte mi Vás informovat, že abychom mohli zkontrolovat Vaši objednávku, potažmo Váš zákaznický účet, potřebovali bychom zaslat Vaše zákaznické číslo (variabilní symbol na složence), případně úplnou adresu, abychom mohli jednoznačně identifikovat Vaši zákaznickou kartu.
K záležitosti, kterou jste nám popsala se domníváme, že jste pravděpodobně nezrušila věrnostní program pravidelného zasílání objednaných produktů, který se standardně aktivuje objednáním zboží. O aktivaci věrnostního programu je každý zákazník informován prostřednictvím všeobecných i dílčích obchodních podmínek a to jak telefonicky, písemně, nebo prostřednictvím objednávkového formuláře na webu, podle zvoleného způsobu objednání. Tento věrnostní program lze kdykoliv zrušit, stačí zaslat požadavek našemu zákaznickému servisu (telefonicky, poštou, mailem).
V případě, že jste zásilku odmítla převzít, byla Českou poštou vrácena zpět a program pravidelného zasílání byl ukončen.
Abychom ale mohli dané skutečnosti zkontrolovat, požádáme Vás o doplňující identifikační údaje.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.