Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 23.6.2014 jsme zakoupili v kamenném obchodě Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o. na Zličíně boty Airwalk Neptune Shoe Sn4849 v ceně 849 korun. Po přibližně třech týdnech běžného nošení po městě došlo k odlepení podrážky od svrchní textilní části bot. Na jedné botě více na druhé méně. Boty se již dále nepoužívaly a dne 25.7.2014 byl učiněn pokus o reklamaci. Zastupkyně prodejce reklamaci neuznala a na reklamační list uvedla, že ke znehodnocení došlo nošením při způsobení vady, zákazník prý nosil boty nadále i při vadě. Toto tvrzení se nezakládá na pravdě a totéž jsme se neúspěšně snažili vysvětlit zástupkyni prodejce znovu 26.7.2014.
Ta již odmítala jakoukoli diskusi s tím, že se již písemně vyjádřila na reklamační list a my si můžeme stěžovat "kam chceme".
Zajímavé je, že toto je reklamace bot, které jsme již jednou reklamovali se stejnou vadou, dostali jsme místo peněz zpět dárkovou kartu do stejného obchodu v ceně zboží a bohužel jsme si pořídili boty stejné, ve víře že se jednalo o chybu náhodnou.
Boty Airwalk Neptune Shoe Sn4849.00, 24208626300
vzhledem ke ztrátě důvěry v tento produkt je požadovaným řešením vrácení peněz.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud chce reklamaci zamítnout.
Společnost Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.