Společnost


ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#38772Nedodaní zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2020, před 5 lety

Michaela Straková

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem si u firmy Asko nábytek, přestože mě ubezpečili, že zboží bude příští týden. Čekala jsem na zboží další měsíc, po měsíci mi přivezli půl nábytku, coz mi oznamili za oznici az pri dovozu, že pulka chybí, přesto ze js den pred do vozem byla na prodejne a mluvila s vedoucí o kompenzaci. Dodnes se mi nikdo neozval ani s omluvou přestože už na jejich dotazník spokojenosti jsem urgoval ihned po nákupu. K čemu maji teda dotazníky spokojenosti, asi jako výsměch. A to jsem nebyla sa sama kdo řešil ten den reklamace. Bylo tam několik lidí přede mnou kteří resili něco podobneho. S pozdravem a všem kdo zde nakupuji pevné nervy Straková


Produkt

Zakázka číslo 4558384/1 - 41


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2020 21:34, před 5 lety

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitelka uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitelka má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodnou na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelce tak vzniká právo odstoupit od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 06:24, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.