Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
S každodenní pravidelností přichází sms zpráva totožného znění:Dobrý den,chcete se připojit k internetu.Připojení je potřeba povolit,aktivujte ho na bezplatné stránce Vaše o2. Ačkoli tel.není používán pro datové připojení(datové služby jsou vypnuty)těchto obtěžujících sms zpráv jsem za poslední dobu obdržel již několik set kusů!a tento problém se nepodařilo vyřešit ani na prodejně o2 ani na internetových stránkách o2 podpora.
předplacená karta o2
ukončení zasílání sms zpráv identického znění do doby než jejich počet přesáhne jeden tisíc což je otázka pár dní!
|
Tweet |
Dle písm. c) Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele: "Obchodní praktiky jsou vždy považovány za agresivní, pokud prodávající opakovaně činí spotřebiteli nevyžádané nabídky prostřednictvím telefonu, faxu, elektronické pošty, nebo jiných prostředků přenosu na dálku, s výjimkou vymáhání splatných smluvních závazků způsobem, který je v souladu s příslušnými právními předpisy".
Společnost je povinna dodržet zákaz agresivních obchodních praktik a spotřebitele jimi neobtěžovat.
Dozor nad dodržováním zákazu nekalých obchodních praktik provádí Český telekomunikační úřad, který může udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu je možné zde: https://www.ctu.cz/epodatelna
Hezký den,
tato zpráva je odesílána základě impulzu odeslaného z vašeho telefonu na připojení k internetu, kdy si použití mobilních dat žádá např. některá z aplikací na pozadí vašeho telefonu.
Těmto zprávám je možné zabránit úplnou blokaci mobilních dat, požádám o potvrzení, zda s nastavením úplné blokace budete souhlasit. Pokud byste následně mobilní data potřeboval, bude potřeba je opět prostřednictvím nás obnovit.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.