Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#38773Každodenní zasílání nevyžádaných sms zpráv stejného znění (obtěžování)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2020, před 5 lety

Michal Kameš

Znění stížnosti

S každodenní pravidelností přichází sms zpráva totožného znění:Dobrý den,chcete se připojit k internetu.Připojení je potřeba povolit,aktivujte ho na bezplatné stránce Vaše o2. Ačkoli tel.není používán pro datové připojení(datové služby jsou vypnuty)těchto obtěžujících sms zpráv jsem za poslední dobu obdržel již několik set kusů!a tento problém se nepodařilo vyřešit ani na prodejně o2 ani na internetových stránkách o2 podpora.


Produkt

předplacená karta o2


Požadované řešení

ukončení zasílání sms zpráv identického znění do doby než jejich počet přesáhne jeden tisíc což je otázka pár dní!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2020 15:44, před 5 lety

Dle písm. c) Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele: "Obchodní praktiky jsou vždy považovány za agresivní, pokud prodávající opakovaně činí spotřebiteli nevyžádané nabídky prostřednictvím telefonu, faxu, elektronické pošty, nebo jiných prostředků přenosu na dálku, s výjimkou vymáhání splatných smluvních závazků způsobem, který je v souladu s příslušnými právními předpisy".

Společnost je povinna dodržet zákaz agresivních obchodních praktik a spotřebitele jimi neobtěžovat.

Dozor nad dodržováním zákazu nekalých obchodních praktik provádí Český telekomunikační úřad, který může udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu je možné zde: https://www.ctu.cz/epodatelna

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2020 15:50, před 5 lety

Hezký den,

tato zpráva je odesílána základě impulzu odeslaného z vašeho telefonu na připojení k internetu, kdy si použití mobilních dat žádá např. některá z aplikací na pozadí vašeho telefonu.

Těmto zprávám je možné zabránit úplnou blokaci mobilních dat, požádám o potvrzení, zda s nastavením úplné blokace budete souhlasit. Pokud byste následně mobilní data potřeboval, bude potřeba je opět prostřednictvím nás obnovit.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2020 10:17, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 09:09, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.