Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
23.12.2019 jsem v Kauflandu (Lhotecká 2109, 140 00 Praha 12) udělala nákup cca za 1800 Kč. Bohužel až doma jsem zjistila, že mi jedna položka (rajčata za 49,90 Kč) byla namarkována 3X!!! Předpokládám, že pokud takovouto chybu pokladní nezjistím přímo na místě, což v předvánočním chaosu a nákupu za takovouto částku šlo dost těžko, nikdo na stížnost nebude brát zřetel. Lze tedy vůbec takovou stížnost zpětně řešit? To mám po každém nákupu hned u pokladny kontrolovat celý účet, jestli se náhodou paní pokladní "nespletla"? Jak postupujete v takovýchto případech?
Děkuji Andrlová
Aby zaměstnanci dělali svou práci tak, jak mají a neokrádali zákazníky.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení:
Komentář: Společnost jsem kontaktovala emailem - reakcí byla omluva, přislíbení navrácení špatně namarkované částky při další návštěvě obchodu a obdržení dárkového poukazu v hodnotě 100 Kč.