Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
dne 12.6.2013 jsem u společnosti Vodafone zakoupil dva mobilní telefony značky Samsung Galaxi S3. Dne 15.7.2014 jsem přes svou dceru provedl reklamaci telefonu IMEI: 356508053335768 ve vaší prodejně Praha- Chodov, (ext. zakázka BRITEX- cz, s. r. o. Kladno, číslo S49-1407-00092)
Při přijímání reklamace prodejce zjistil, že je poškozená (nafouklá) baterie. Dne 23.7. 2014 moje dcera Lenka Gabrielová byla vyzvána k vyzvednutí reklamovaného mobilního telefonu. Prodejce pan MAXIADAM při předávání nepředvedl funkčnost mobilního telefonu s vysvětlením, že závada byla způsobena pouze nafouklou baterií a proto jí předal novou baterii. V záručním listě doplněn záznam "Závada odstraněna". Po instalaci nové baterie do MT a připojení nabíječky dcera zjistila, že přístroj nelze zapnout. Po cca 20 minutách opět zašla reklamovat telefon do stejné prodejny a obsluhující paní Edita Viskotová odmítla přijmout MT s vysvětlením, že si máme reklamaci řešit sami přes firmu BRITEX, kde byla reklamace řešena. Zásadně nesouhlasím s tímto tvrzením, jelikož jsem mobilní telefon zakoupil u společnosti Vodafone, která mi garantovala záruku 24 měsíců. S firmou BRITEX nemám žádný smluvní vztah.
Dle vyjádření servisu BRITEX: Při opravě MT bylo zjištěno poškození systémové desky. Záruční oprava byla odmítnuta z důvodu porušení záručních podmínek. Přístroj zasažen látkou neznámého původu s následnou oxidací systémové desky.
Rozsah poškození naleznete na www.opravy.britex.cz. Cena nezáruční opravy 2000 Kč bez DPH.
S tvrzením servisu BRITEX nemohu souhlasit, protože jsem přesvědčen, že k oxidaci systémové desky mohlo dojít pouze nafouklou vadnou baterii, a to nejen výtokem elektrolitu z baterie, ale i plyny, které způsobily nafouknutí baterie a následně unikly do prostoru MT, a tudíž způsobily oxidaci systémové desky. Vylučuji jakékoliv jiné poškození zaviněné z mé strany.
Tímto Vás žádám o posouzení mé stížnosti na nestandartní postup při řešení mé reklamace. Nechápu, proč mi byla uznána reklamace na baterii a zamítnuta reklamace na MT, když jsem dle firmy BRITEX porušil záruční podmínky. V záručním listě je napsáno že závada je odstraněna a MT je nefunkční.
S pozdravem A.Gabriel
Samsung Galaxi S3, zakoupen dne 12.6.2013 u společnosti Vodafone, IMEI: 356508053335768, reklamováno v prodejně Vodafone Praha- Chodov, (ext. zakázka BRITEX- cz, s. r. o. Kladno, číslo S49-1407-00092).
Záruční oprava MT, výměna MT za stejný popřípadě za jiný typ MT nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace je odpovědný prodávající, protože ten je smluvním partnerem spotřebitele. Povahu vady posoudit bohužel nedokážeme, ale pokud je reklamace uplatněna v prvních šesti měsících od převzetí věci, měl by prodávající prokázat, že výrobek byl v době převzetí bez vady, jinak se předpokládá opak dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku.
Je také možné vyžádat si fotografie poškození a konzultovat je se soudním znalcem. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Poté se spotřebitel může rozhodnout, zda si pro vylepšení svého důkazního postavení nechá zpracovat znalecký posudek.
Hezký den, pane Gabrieli,
je mi líto, že Vám reklamace telefonu nemohla být uznána.
K Vaší reklamaci jsme se už vyjadřovali, a to v dotazu číslo 140724-000321. Odpověď Vám kolegové z Reklamačního oddělení posílali e-mailem 25. července 2014.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k faktu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.