Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
9.1.2019 som si v tomto Eshope objednala zimný kabát, zaplatila kartou, prišlo mi potvrdenie objednávky. Malo sa jednať o dámsky módny teplý kabát, celková cena 1097 Kč, 1039 za samotný kabát, 39 Kč poistenie, 19 Kč balné.
Keď 3.12.2019 zásielka konečne dorazila, čakalo ma neríjemné prekvapenie, prišla mi krivo ušitá nevzhľadná handra, o teplý a ešte k tomu módny kabát sa nejednalo v žiadnom prípade.
Vylnila som kompletný reklamačný formulár, prišlo mi potvrdenia a poďakovanie odvtedy nič. Žiadna komunikácia. Medzitým som sa z médií a sociálnych sietí dozvedela, že ide o firmu, ktorá prekupuje, predražuje a ďalej predáva tovar z Aliexpressu.. Ziadam vrátenie peňazí, ak bude treba, pošlem im ich "módny" kabát na adresu v ČR, do Číny ho určite posielať nebudem. Ďakujem za vybavenie. V. Bohušová
Zimný módny teplý kabát - dámsky
Vrátenie kompletnej sumy 1097 Kč na účet, ktorý som uviedla v reklamačnom formulári, vyplnenom na internetových stránkach vevio.cz už 3.12.2019
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitelka taktéž žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.