Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38783Zpoždění vlaků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2020, před 5 lety

Marcela Herzánová

Znění stížnosti

Od platnosti nového jízdního řádu (prosinec 2019) mají vlaky na trati Brno - Zastávka a zpět neustálá zpoždění - cca 10-15 minut. Týká se téměř všech spojů na dané trati.


Produkt

téměř všechny spoje


Požadované řešení

Vysvětlení situace + pokud možno, náprava tak, aby vlaky jezdily včas.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2020 17:12, před 5 lety

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince CZS 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Po vzájemné komunikaci se společností zdůrazňujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné obrátit se přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.