Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Rád bych požádal o náhradu škody, která mi vznikla při použití vašeho přípravku "W5 impregnační přípravek do pračky". Na bundě s "windstopper" membránou mi vznikly fleky, které nelze jakýmkoliv způsobem odstranit. prostředek jsem používal přesně dle návodu uvedeném na obalu. Fleky jsou viditelné a zcela znehodnotily poměrně drahou bundu značky Gore.
W5 impregnační přípravek do pračky
Proplacení škody - náhrada zimní bundy GORE
|
Tweet |
Za škodu způsobenou vadou výrobku odpovídá výrobce a s ním solidárně i dovozce a další dodavatelé, kteří uvedli vadný výrobek na trh za účelem jeho prodeje, a to bez ohledu na zavinění. Tato speciální odpovědnost však nastupuje až od určité výše škody. Škoda se tedy hradí jen v částce převyšující částku vypočtenou z 500 EUR kursem devizového trhu vyhlášeným Českou národní bankou. K náhradě škody nižší než stanovený limit je povinen prodávající, který dodáním vadného výrobku kupujícímu (spotřebiteli) způsobil škodu tím, že porušil svoji povinnost plnit bez vad.
V případě sporu musí spotřebitel prokázat porušení zákona prodávajícím dodáním vadného výrobku, výši škody a skutečnost, že příčinou jejího vzniku je právě ono protiprávní jednání.
Škoda se hradí v penězích jen, pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Dobrý den, pane Kuchaři,
Vaše zkušenost nás mrzí. Můžete nám prosím zaslat své telefonní číslo, aby Vás kontaktovali naši kolegové ze zákaznické linky a vše s Vámi vyřešili?
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Zde je me telefonni cislo: 604331521
Pane Kuchaři,
kolegové ze zákaznického servisu Vás budou co nejdříve kontaktovat.
Děkujeme
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobry den,
dekuji a cekam na Vas kontakt,
Kuchar
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost doplnit relevantní informace o vyřešení celé věci.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Bohužel se mi nepodařilo najít obal od přípravku, který to způsobil, takže nemohu doložit přesné číslo šarže.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.