Společnost


Night Dress s.r.o.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38789FLARO.CZ nedodanie tovaru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2020, před 5 lety

Maroš Gromovský

Znění stížnosti

Dobrý deň,

obraciam sa na Vás so sťažnosťou na internetovú predajňu www.flaro.sk.
Zhrnutie -
Dňa 4.12.2019 som si v spomínanom obchode zakúpil tovar v hodnote 13,90 €
- bolo mi vyrozumené emailom že tovar mi bude dodaný v rozmedzí 15-40 dní.
Dňa 3.1.2020 som kontaktoval webovú stránku že kde sa môj tovar nachádza a v akom termíne mi bude dodaný.
- Predajňa nepodala odpoveď.
Dňa 8.1.2020 som kontaktoval webovú stránku s tou istou otázkou - bez odpovede
Dňa 9.1.2020 som proces opakoval. Na čo mi podali automatickú odpoveď že ma budú kontaktovať do 2 dní.
Dňa 13.1.2020 som dostal odpoveď že tovar je objednaný a na ceste a že sa ospravedlňujú ale pošta trvá 15-40 dní.
Mimochodom to bol 40 deň.
Odpovedal som im že by som očakával ustretovejšiu odpoveď a podanie riešenia a informácií kde je moj balík. Na čo mi odpísali tu istú automatickú odpoveď ako deň pred tým.
Dnes je 15.1.2020 a nemám balík a ani peniaze.

Ďakujem za pomoc
Gromovský


Produkt

Objednávka : 2019064229, Vodná hračka do vani KAČER, 15


Požadované řešení

Vrrátenie peňazí, doručenie tovaru čo v najrýchlejšej možnej dobe.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2020 22:48, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2020 22:25, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.