Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Seznamka i po zrušení členství neoprávněně strhává platby z účtu - a to i 3 roky po zrušení členství !!!! (3 roky nic a pak Vám nejdou ukradnou z účtu 2 tis).
Členství nelze zrušit - smlouvu nelze vypovědět - musí vypršet doba členství a pak ji stejně ukončí jen fiktivně.
POZOR!!! Seznamka provádí karetní transakce podvodným způsobem - ve spolupráci s bankou jsme zjistili, že seznamka platby neprovádí jako internetový prodejce, ale falešně jako prodejna - nastavení limitu na platby do internetu na nula vám tedy nepomůže - platba stejně proběhne !!!
Co víc - seznamka má u platby nastaveno, že nepodporuje 3D Secure což znamená, že platba proběhne bez ověření PIN (bez SMS) - než mi AIRBANK provedla analýzu ani jsem nevěděl, že lze tímto způsobem lidem krást peníze z účtu
POZOR !! Neskutečná špína - držte se od téhle seznamky hoooodně daleko !!!
POZOR!!! C-DATE.CZ má celou řadu klonů stránek kde okrádají zákazníky stejným způsobem - pokud chcete mít jostotu, ověře si kdo vlastní doménu (např adresu www.c-date.cz) pokud doménu vlastní níže uvedená firma v žádném případě jim nesdělujte žádné kontaktní ani platební informace - okradou vás !!!!
Název : Robert Wuttke
Organizace : Web Investments AG
Email : Neveřejný údaj
Jméno : Robert
Příjmení : Wuttke
Ulice : Rothusstrasse 23
Město : Hunenberg
PSČ : 6331
Země : CH
c-date.cz
blokace webu, podání trestního oznámení za podvodné praktiky
|
Tweet |
Pokud došlo k ukončení členství a zániku smlouvy, není společnost oprávněna si již žádné částky strhávat. Byla-li částka přesto stržena, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti, která je povinna spotřebiteli vydat. Spotřebitel může z bezpečnostních důvodů přistoupit i k blokaci platební karty a požádat svou banku o vydání karty nové.
Došlo-li k platbě prostřednictvím platební karty, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.